Soft2k.ir

Soft2k.ir

Information Technology (since 2013)
Soft2k.ir

Soft2k.ir

Information Technology (since 2013)

تعویذ جامع قرآنی قائم آل محمد (عج)

 


 


آنچه به عنوان مستند برای بلند شدن هنگام ذکر نام حضرت نقل شده است روایتی است از امام رضا(ع)که نام «قائم» نزد آن حضرت برده شد حضرت ایستادند و دست خود را بر بالای سر نهادند و فرمودند: اللهم عجل فرجه و سهل مخرجه . (مستدرک سفینه 8/629)

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
حسین پنج‌شنبه 9 خرداد 1398 ساعت 09:18

سلام و خسته نباشید
میشود تلفن آن مغازه ای که در پاساژ مهستان این تعویذ را دارد بفرمایید؟ میخواستم هماهنگ کنم برایم پست کنند.

منتظر پاسختان هستم

ممنون
التماس دعا

اگر پاسختان را ایمیل بفرمایید ممنون میشوم

سلام

من تابحال موردی از فروش اینترنتی یا تلفنی ندیدم. اگر پیدا کنم حتماً معرفی خواهم کرد.

حسین پنج‌شنبه 9 خرداد 1398 ساعت 09:15

سلام و خسته نباشید
میشود تلفن آن مغازه ای که در پاساژ مهستان این تعویذ را دارد بفرمایید؟ میخواستم هماهنگ کنم برایم پست کنند.

منتظر پاسختان هستم

ممنون
التماس دعا

سلام

من تابحال موردی از فروش اینترنتی یا تلفنی ندیدم. اگر پیدا کنم حتماً معرفی خواهم کرد.

بارانا دوشنبه 5 فروردین 1398 ساعت 02:34

سلام ایمترنتی نمیشه تهیه کرد

سلام

من تابحال موردی از فروش اینترنتی ندیدم. اگر پیدا کنم حتماً معرفی خواهم کرد.

تانیا سه‌شنبه 3 مهر 1397 ساعت 16:52

سلام چطور میشه این تعویذ رو تهیه کرد؟

سلام

به پاساژ مهستان (میدان انقلاب/ خ کارگر جنوبی/ نبش لبافی نژاد) مراجعه فرمائید.

Fida Hussain یکشنبه 24 تیر 1397 ساعت 14:33

میی ایران آنا چاہتا ہوں مگر پیسہ نہی ہے وہا تک آوں گا

ترجمه دل نوشته دوست عزیزم :
مادرم می خواهد به ایران بروم اما من به آن مقصد نخواهم آمد.

پاسخ:
امیدوارم هر جا هستی در پناه خدای مهربان شاد و سربلند باشی
جواب :
مجھے امید ہے کہ آپ جہاں کہیں بھی محفوظ رہائش گاہ میں خوش اور ایماندار ہوں گے

هادی پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1397 ساعت 12:27

سلام سند این تعویذ کجاست؟
به چه اعتباری ما اعتقاد پیدا کنیم به این تعویذ کامل قرآنی

علیکم
شما به هر چه سندش را پیدا کردید، ایمان آورید. خداوند در قرآن کریم فرمود لاَ یُکَلِّفُ اللّهُ نَفْسًا إِلاَّ وُسْعَهَا.(286_سوره بقره)
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد